След като потребителят избере бутона за преглед на заявка, се отваря нова страница с подробни данни за нея.
Под полето „Потребител“ има лента с бутони. Лентата служи за лесно и бързо преминаване между страниците с информация за избрания потребител – Заявка за регистрация, Данни за потребител (когато заявката е одобрена), Данни за бенефициент (когато избрания потребител има връзка за достъп с роля бенефициент), Заявки за регистрация на достъп, Данни за достъп (когато има одобрени заявки за достъп), Заявления (когато има регистриран потребител).
Веднага след лентата има секция, в която е представена информацията от заявката за регистрация на потребите. Когато заявката е в статус „Нов“ под секцията се появяват 3 бутона – „Отказ на регистрация“, „Потвърждаване на регистрация“, „Проверка с RegiX“.
Бутоните „Отказ на регистрация“ и „Потвърждаване на регистрация“ служат за потвърждаване или отхвърляне на заявката за регистрация.
След потвърждаване на заявката, системата автоматично пренасочва към страница „Заявки за регистрация на достъп“.
Фиг. 19 Преглед на заявка за регистрация на потребител
При натискане на бутона „Проверка с RegiX“ излиза прозорец (фиг.20) с въведено ЕГН. Избира се бутона „Проверка“, при което се извършва заявка до услугите на RegiX. След извършване на заявката се появява полето с отговор от RegiX – „Отговор“, което показва дали лицето с това ЕГН е валидно.
Фиг. 20 Прозорец за пореверка с RegiX
Само след потвърждаване на заявката за регистрация, подадените заявки за достъп към нея могат да бъдат одобрени – бутон „Заявки за регистрация на достъп“.