При възникване на грешка при работата с картата, се извежда съобщение за грешката, което е видимо няколко секунди. След като съобщението се скрие, то може да бъде прегледано отново, като от главното меню на картата се избере опцията „Възникнали грешки“. При избор на тази опция се извежда диалогова форма, в която са записани всички грешки, които са възникнали при работата с картата.
Извеждане на съобщения за възникнали грешки
При възникване на грешка, е добре да уведомите екипът по поддръжка на системата. При сигнал за грешка при работата на потребител, е добре да изисквате от потребителя стойността на полето UUID, от съобщението за грешка, което е получил, тъй като по този начин ще бъдат проследени най-лесно причините, поради които е възникнала грешката. Добре е потребителите да записват стойността на полето UUID от грешката, ако сигнализират за проблем в модула за въпроси и мнения -Журнал за потребителски мнения и въпроси .