Заявления

При избор на линк – „Заявления“ от страница „Администрация“ или от падащо меню под бутон „Администрация“ на навигационното меню се отваря страница „Заявления“ (фиг.63). Страницата служи за преглед на данни от заявления за избран бенефициент, направление, схема и прием. При работата си оторизираните лица не могат да променят информация, въведена от външни потребители.

Фиг. 63 Страница „Заявления“

Секция „Филтри“ служи за избор на бенефициент, направление / схема / прием. Всички полета са задължителни. Когато потребителят избере съдържание в първия падащ бутон, то автоматично в следващия ще излязат допустими реални стойности. В случая потребител на системата е длъжностно лице и затова трябва да посочи потребителя, чиито заявления ще преглежда. Това става от първото поле „Потребител“. Чрез избор на последния бутон  се отваря прозорец за търсене и избиране на потребител (фиг.64).

В прозореца за избор на външен потребител има вградена търсачка. Тя работи чрез филтриране по име или по ЕГН/ЛНЧ. Избира се филтрирането, въвежда се ключова дума и се избира бутона $. От изведените резултати в таблицата се посочва желания потребител. Следва да се довърши избора на бенефициент, направление, схема и прием от страницата „Заявления“ (фиг.63).

Фиг. 64 Прозорец за избор на външен потребител

Следващите стъпки преминават през полетата:

      В поле „Бенефициент“ потребителят трябва да избере за кой бенефициент иска да работи и с каква роля. В падащия списък се съдържат само бенефициентите, за които потребителя има разрешен/активиран достъп.

      Данните в полетата за направление / схема / прием, зависят от избрания бенефициент и роля.

За  роля „Бенефициент“ в полетата се показват всички възможни опции за направление / схема / прием.

За роля  „Упълномощено лице“, излизат само тези комбинации за направление / схема / прием, за които упълномощеното лице има разрешен/активиран достъп към избрания бенефициент.

След въвеждане на филтрите, страницата зарежда секция, съдържаща информация за различните типове заявления -  заявления за финансово подпомагане, графици и заявления за плащане по договор (фиг.65).

Фиг. 65 Преглед на заявления за избран бенефициент

Оторизираните потребители могат да преглеждат данните, заявленията и пространствените данни, въведени от външните потребители на системата. За да преглеждат информацията въведена от потребителите, те могат да избират потребителят от името на когото преглеждат информацията и неговата роля. Например, ако е регистриран потребител с, който е бенефициент и същевременно е упълномощено лице за друг бенефициент, то оторизираният потребител може да избере дали да преглежда данните като този потребителят с роля бенефициент, или да я преглежда като този потребител, но с роля „Упълномощено лице“. Когато използва потребител с роля „Упълномощено лице“, то тогава ще вижда заявленията, които потребителят създава за други бенефициенти.