Всички потребители, които желаят да използват услугите в СЕУ, могат да подадат заявка за регистрация от страницата за вход.
Когато служител на ДФЗ въведе в системата ИСАК нов бенефициент с УРН, ИСАК автоматично подава тази информация към СЕУ. След това СЕУ изпраща имейл на човека с линк, за да се регистрира. Ако обаче не е предоставен e-mail адрес на служителите в ДФЗ, потребителят трябва сам да подаде заявка за регистрация в СЕУ.
Всички външни потребители, които по някаква причина нямат достъп до системата, могат да задават своите въпроси през страницата „Въпроси и мнения“.
Потребителят трябва да попълни личните си данни за обратна връзка и да опише в текстово съобщение своето запитване или проблем. След като бъде прегледано съобщението от длъжностно лице, ще получи отговор и съдействие.